بریتنی اسپیرز - خبرای بریتنی اسپیرز - شبکه اجتماعی په پو
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هنگامی که نزد آموزگار یا در مجلس های دانش نشستید، نزدیک هم شوید و برخی پشت برخی دیگربنشیند . مانند دوران جاهلیت پراکنده منشینید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 18

بریتنی اسپیرز
خبرای بریتنی اسپیرز

سلام امیدوارم که حال همگی تون خوب باشه امروز بازم قبل از اینکه برم سراغ خبرا تولدا رو تبریک می گم یکشنبه 26 تیر تولد دوست خوبم پانیذه بعدشم دوشنبه 27 تولد خودمه (یه وقت یادتون نره !) فرداشم یعنی 28 تولد نیما دینگالیگا است که به همگی از جمله خودم تبریک می گم.بعدشم از تبسم بابت انتقاد سازنده اش تشکر می کنم واقعا راست میگه من خیلی وقتا عکسای بی ربط به خبر می گذارم ولی خیلی وقتام دلیلش اینه که عکس مربوط به خبری در کار نیست این دفعه یه کم سعیمو کردم که بهتر شه.در آخر از دوست خوبم حمید اسپیرز معذرت می خوام که گویا دفعه ی پیش از دست من ناراحت شده بود.راستی همه ی عکسا بزرگترند.

بریتنی مبلغ 50000$ به موسسه ی خیریه ی سرطان بخشید:

بریتنی مبلغ 50000$ به موسسه ی خیریه سرطان” ”GILDA بخشیده . گیلدا یک موسسه ی خیریه است که به نام ”GILDA RADNER”، که زنی کمدین بود و در سال 1989 مرد، نام گذاری شده است.بریتنی گفته : وقتی که بچه ها سرطان دارند و یا والدین اونها و خواهران و برادرانشان مریضی ای دارند ، مکان های کمی هستند که اونها می تونند برای پشتیبانی بهش متوسل بشوند. کلاب گیلدا از همین مکان هاست .من به شدت دوست دارم که به بچه های نیازمند کمک کنم ، بنابراین من خیلی خوشحالم که می تونم این هدیه را به بچه ها بدم و به اونها یاد بدم که چطور می تونند با چیزی که می تونه وحشتناک و تجربه ای دلخراش باشه، مبارزه کنند.

بریتنی در مراسم افتتاحیه فیلم CHARLIE IN THE CHACOLATE FACTORY :

فرش افتتاحیه این بار قرمز نبود قهوه ای شکلاتی بود تا با اسم فیلم هماهنگی داشته باشه و جانی دپ همراه جیغ و داد مردم و استقبال اونها از ماشینش پیاده شد و به سوی فرش رفت.اما چیز دیگری هم بود که مردم را هیجان زده تر کرد و اونهم حضور بریتنی حامله و کوین وبه همراه خواهرش جیمی لین و دختر خاله اش لورا بود.همون طور که میبینید روی لباس بریت نوشته شده من بلیط طلایی دارم!

دعوا بین بریتنی و کوین:

به گزارش مجله ی ”FEMALE ARTIST” بریتنی با شوهرش کوین فدرلاین سر مساله ی سیگار کشیدن و خوردن مشروب زیاد دعوایی کردند و به گفته ی ”Newyork times ” بریتنی زمان سختی را برای جلو گیری از زیاده روی های شوهرش در پیش دارد.کوین باید بدونه که سیگار کشیدن اطراف بریت برای بریتنی و بچه اش ضرر داره.(گویا کوین در مراسم افتتاحیه هم سیگار کشیده و کفر بریت را در آورده و بریتم به اون گفته خود خواه.البته اینو صحتشو نمی دونم)


 نوشته شده توسط yasin در یادداشت ثابت - جمعه 91/3/27 و ساعت 10:1 صبح | نظرات دیگران()
 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
کد آهنگ پیشواز مازیار فلاحی
Kasabian
شیما زبیحی چیزی در گروه زندگی نامه ارسال کرد: Kasabian گروه راک
شیما زبیحی چیزی در گروه زندگی نامه ارسال کرد: ریحانا نام:ریحانا

بالا

طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

بالا